Lokala träffar

Om du vill få mejl om lokala träffar, skicka din mejladress till medlem@foreningensesam.se (om du inte redan har gjort det)!

Dalarna
Vill du som Sesammedlem bli kallad till lokala träffar i Dalarna, gå då med i Facebookgruppen Sesam Dalarna. Bor du utanför länsgränsen är du också välkommen! Om du inte har Facebook skriv en rad med namn, medlemsnummer och e-postadress till agneta.magnusson@live.se, så får du information ändå.

Norra Skaraborg
Är du intresserad av lokala Sesamträffar i vårt område, mejla till pernillaalmgren@gmail.com så kommer du att få information när vi har någon aktivitet på gång.

Västerbotten – 17 oktober kl 11 på Träffpunkten i Sikeå
Hej och välkomna på Sesam-träff!
Sesam Västerbotten bjuder in till träff lördagen den 17:e oktober kl 11 på Träffpunkten i Sikeå. Vi äter lunch tillsammans (vi bjuder på vegetarisk soppa), pratar om den gångna odlingssäsongen och byter fröer och erfarenheter. Vi kommer även ha kålrotsprovning och såklart blir det kaffe, te och fika. Ta gärna med fröer.
Adressen är Sikeå 133, för den som vill åka buss heter hållplatsen Sikeå E4 Robertsfors, vi kan hämta vid bussen.
Anmälan till ingrid@stensnas.be eller catrine.jon@gmail.com (073-6814565)
Välkomna!

Vi har en Facebookgrupp ”Sesam Västerbottens län” där info om träffarna kommer. Skicka ett mejl till medlem@foreningensesam.se om du vill få mejl från Sesam om lokalträffar mm.

Västsverige/Trestad söndagen den 26 april
UPPSKJUTEN TILL 2021
Den 26 april kl 14 bjuds det till en medlemsträff hos mig, Ida Karlsson M3461, utanför Trollhättan.
Vi byter fröer, plantor och erfarenheter. Du är självklart välkommen utan fröer och plantor. Ju fler vi är ju trevligare! Vid regn är vi under tak.
Ta med en kaffekorg.
Hör av dig om vägbeskrivning till mig via mejl karlssonida80@gmail.com eller via telefon 0727-400560.