Beställ Frö för framtiden

Andra utgåvan av Frö för framtiden finns nu att beställa.

Föreningen Sesams handbok i fröuppförökning Frö för framtiden beställs direkt från föreningen. Överskottet av försäljningen går till föreningens verksamhet. Leveranstiden kan uppgå till 3-4 veckor. Som ny medlem får du boken, då behöver du inte beställa den.

Så här beställer du:
För Sesams medlemmar kostar boken 80 kr (en bok per medlem), för icke-medlemmar 185 kr. Du betalar in beloppet på Sesams plusgirokonto, 17 89 98-1, eller swishar beloppet till 123 113 11 19. Uppge namn, ev medlemsnummer och adress dit boken skall skickas, och gärna mejladress. Kostnaden är inklusive frakt.

Om uppgifterna inte får plats i meddelanderuta, uppge din e-postadress. Skicka därefter ett mejl med namn och adress till info@foreningensesam.se.

Vill du beställa många böcker skicka en förfrågan till info@foreningensesam.se.